Personal Branding Accelerator

Personal Branding Accelerator

Nu știu câți dintre noi/voi am/ați înțeles că Personal Branding-ul este, printre altele, despre a ne marketiza Sinele, atât cel personal cât și cel profesional. Despre a face din noi “un produs” care să satisfacă o nevoie din piață, cu amendamentul că este absolut necesar să devii responsabil(ă) pentru ceea ce faci. Să fii onest(ă), curajoas(ă) și de neoprit.

Să începi să îți dorești să devii cea mai bună versiune a ta.

Să îți atingi potențialul maxim, uman și profesional.

Și dacă exercițiile din cele 3 articole pe care le-am share-uit recent în Social Media au avut reverberații în tine (adică acesta, acesta și acesta), astăzi vreau să mai fac ceva: să dărâm 6 mituri care ne țin de foarte multe ori, pe loc – Pein Personal Branding Accelerator.

Mitul 1: Ai nevoie de studii de management de brand/ management al afacerilor sa dezvolti un brand personal/business. Sau de studii superioare.

Probabil o să crezi că mi-este ușor să scriu asta acum, eu având atât de multe studii și certificări. Însă, vreau să îți spun că multe dintre ele mi le-am luat pe parcurs. Asta înseamnă să evoluezi: să înțelegi că punctul 0 înseamnă să ai mai nimic și apoi să investești, și să crești, și să te dezvolți constant.

Realitatea este de fapt alta, și asta pentru că trăim nu doar pe o planetă economică, ci și pentru că oamenii consumă ce au nevoie și ca atare tu trebuie să produci ceea ce au nevoie aceștia. Aceasta este perspectiva de marketing.

Ca atare, dacă nu ai un produs/serviciu care se cere pe piață, dacă nu te ții de cuvânt și nu ești un om pe care ceilalți se pot baza și nu ai un plan, o viziune pe care să o materializezi, atunci da, există șanse mari să dai greș. Cu toate acestea, cele 3 enumerate mai sus te ajută să fii cu un pas mai aproape de Visul tău. Și asta nu înseamnă că îți trebuie MBA or so. Ci să fii atât ceea ce au nevoie clienții tăi, cât și cu un pas înaintea clienților tăi.

Mitul 2: Ai nevoie de o groaza de bani sa începi sa iti dezvolti brandul personal.

Eu astăzi, deși nu sunt încă pusă la punct cu niște lucruri din diverse considerente despre care o să vă povestesc într-o zi, pot spune cu tărie că ceea ce îți trebuie ca să reușești este mindset. Nu bani. Da, banii pot fi de bun augur, însă, dacă nu ai mindset de Învingător și nu ai devenit Creator, nu ai ieșit din Race Rat (măcar mental) …well… sfatul meu e să te gândești serios să începi dezvoltarea ta personală. Dar ține cont că ea e doar începutul… adevăratul potenșial se află în dezvoltarea ta spirituală și asta vei descoperi î Personal Branding Accelerator.

Mitul 3: sa postezi cât mai des în online, si cât mai mult. Sa fii mereu în centrul atentiei

Exactly my point. Ești în centrul atenției. Și atât. Nu ai consistență, nu ai un mesaj clar, o misiune, liniaritate în acțiuni. Doar ești. Tu și alții ca tine. Încă câți, i-ai numărat? Cu siguranță, căci ești competitiv (ă) … și este despre tine, nu despre clienții tăi …

Dar dacă ai începe să gândești lucrurile și mai profund de atât, de la nivel de Creator: ce fac clienții mei ? sau oamenii la care eu vreau să ajung? De unde își iau informația? Cu ce rezonează? Ce îi face să se simtă puternici? De ce au nevoie? Cu ce poți fi tu de folos? (NU cum să le iei banii …)

Well, atunci ai înțelege cât de inspirațională poate fi povestea personală, cea autentică, cât sunt de importante review-urile produselor/serviciilor tale sau testimonialele clienților tăi, a oamenilor pe care i-ai ajutat cu adevărat.

In personal Branding Accelerator vei invata si asta.

Mitul 4: Poti sa reusesti de unul/una singur(a).

Nimeni nu face nimic de unul/una singur(a).

Absolut nimeni. Asta e o mare minciună pe care ți-o spui singur (ă) – apropo de cele 3 exerciții.

Fiecare dintre noi are nevoie de un mentor, de un om în care să avem încredere și care să fie alături de noi în proces. Un om care ne cunoaște, ne știe punctele slabe, punctele forte, care ne ține responsabili pentru acțiunile noastre, care nu ne lasă să procastinăm sau mai mult … nu ne lasă să ne oprim.

Ne înțelege și ne respectă ritmul, ne ia ușor sau tare în funcție de moment. Ne oglindește.

Asta fac și eu: cu riscul să mă urăști, nu te las nici să renunți și nici să te oprești.

Aș avea o mică notă aici: mentor este doar cel care stă ascuns și nu își dezvăluie identitatea, nu își asumă credit pentru reușitele tale, pentru munca ta pentru că are propriile sale reușite. Iar dacă o face, ou well… îmi pare rău să îți spun, dar înseamnă că relația voastră nu e ceea ce trebuie și nu îți este mentor. Dacă se laudă că datorită lui tu ai reușit, înseamnă că relația voastră este despre el și nu despre tine. 

Mitul 5: Business-ul creste de la sine. Sau îl cresc angajatii. La fel, si brandul personal.

Nu! Business-ul crește odată cu tine. La fel si brandul personal.

Auzeam odată cum că Steve Jobs recomanda să angajezi oameni mai buni ca tine și să îi lași să își facă treaba. Așa și este. Ce a uitat acesta să spună, sau cei care i-au dus vorbele mai departe, e că oamenii deștepți nu stau mult lîngă cei …nepregătiți. Efectiv nu pot. E frustrant, e sub demnitatea lor.

E absolut normal să îți iei cei mai buni oameni pe o specializare, dar dacă tu nu ești cel mai bun director executiv (cum era cazul lui), și nu reușești să te ridici la înălțimea minților luminate pe care le-ai adus lângă tine, ou well …eu zic să te gândești serios să începi dezvoltarea ta personală. Căci business-ul tău va crește odată cu Sinele tău.

Și pe măsură ce tu treci la un nivel de conștiință la celălalt, la fel va trece și brandul tău: la nivelul următor. 

În Personal Branding Accelerator vei afla și care sunt aceste nivele.

Mitul 6: Succesul apare peste noapte.

Da? Cine ți-a spus?

Dar dacă eu îți spun astăzi că

Succesul înseamnă de fapt întregul proces, Călătoria în Sine,

Că tocmai procesul de dezvoltare, creare, bucuria de a reuși, eșecul care te dezmeticește și te pune în situația în care să înțelegi că nu ai făcut ceva bine și trebuie să schimbi tactica devine tocmai miza, ce ai spune?

Că este foarte greu să începi.

Știu.

Am fost și eu acolo.

Eu am început în 2012, mental. Sunt 7 ani de atunci și sunt de-abia la început 🙂 …

Dar astăzi știu că

adevăratul succes a fost, de fapt, în ziua în care am început să îmi dau o șansă și să fac ceva. Și că mi-ar fi fost mult mai ușor dacă ceream ajutor, dacă-mi căutam un mentor.

Sa iti dezvolti Mindset de Invingator. Sa devii Creator. Sa iti iei un Mentor. Sa începi să faci Dezvoltare personală. Și apoi spirituală.

Iată ce cred eu că e necesar ca să reușești.

Dacă vrei să devii un brand personal sănătos, real și puternic, care să iubească procesul, să aibă o mentalitate de Învingător dar mai ales care să învețe să se iubească pe Sine, să se simtă bine în pielea lui/ei, te invit la Personal Branding Accelerator.

Ce este Personal Branding Accelerator?

Este un  atelier diferit de Personal Branding care o sa iti schimbe total perspectiva asupra lumii si asupra ta … TOTAL 🙂

Dacă atunci când faci marketing pentru o companie, ar fi marketing pentru companii, marketing-ul pentru persoane ar fi marketing “personal”, nu?

Ps: confidențialitatea acestui workshop poate fi asigurată prin semnarea unui NDA – acord de confidențialitate. Pentru mai multe detalii, contactează-mă.

 

Toate cele bune,

Alexandra.

ps: Daca vrei sa mai citesti articole scrise de mine, cu mentiunea ca nu „provoc dependenta” si scriu doar cand simt sau cred ca am ceva relevant de spus, aboneaza-te la notificari.

Tu ce părere ai?

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții

TRANSLATE »
error: Conținutul acestui site se află sub protecția drepturilor de autor. In situația în care intenționezi să distribui, te rog să atribui dreptul de autor afișând vizibil link-ul de unde ai luat materialul. Link-ul trebuie să fie către articolul specific și nu către pagina de start. Nu ai dreptul de a utiliza conținutul acestui blog având la baza motive comerciale decât dupa ce ți se va permite acest lucru. Solicitările de permisiune le primesc pe contact@alexandrahustiu.ro