fbpx

Bine ai venit in #RevolutiaMeritocratieiPrinPersonalBranding

Despre booklet

Booklet-ul “Brandul tau personal esti TU” este o carte-booklet menita sa vina cu informatia complementara cartii Brandul tau personal esti Tu , dar si exercitiile complementare acesteia. Folosind repetitia, dar si informatii menite sa te ajute sa ai insight-uri profunde, booklet-ul a fost creat in asa maniera incat, succesiv, sa te ajute sa iti creionezi atat Sinele de baza (adica Sinele Personal), cat si pe cel  Calificat (adica cel Profesional).

Trecand de primul pas, si anume acela de a te descoperi, vei intra in pasul doi, cel de a te ajuta sa te diferentiezi in piata cu ajutorul elementelor ca unicitatea si autenticitatea, darul nativ dar si relevanta, gasind astfel caracteristicile unui brand de succes. Ulterior, folosind empatia, iti vei creiona propunerea ta unica de valoare. 

Pasul 3 coincide cu dezvoltarea unei strategii de brand personal, unde vei vedea cum arată Sinele Comunicat si care va fi mesajul de transmis in piata in asa maniera incat aceasta sa te primeasca corespunzator.

In ultimul pas, cel in care iti vei livra brandul personal in piata printr-un self marketing plan, vei afla cum sa folosesti strategiile de contact, personal branding-ul si storytelling-ul pentru a deveni un brand personal coeret. Real. Sanatos.

"Nimeni nu este de inlocuit decat daca este un nimeni"

Te-ai gândit vreodata ca poți fi de neinlocuit? Ca asumarea de sine, constientizarea valorii personale te pot ajuta sa devii un pilon important in compania in care lucrezi? Sau in domeniul tau de expertiza?

Te-ai gandit vreodata la valoarea pe care o ai? ca om? ca profesionist?

Dar la ce este important pentru tine te-ai gandit? La ceea ce ti-ar placea sa faci dar crezi ca nu ai sanse pentru ca sunt prea multi oameni care fac deja asta?

Te-ai gandit vreodata la ceea ce faci foarte bine, instinctiv? Din placere, pasiune? Iar daca faci asta deja, te-ai gandit cum ar fi sa:

-fii cunoscut(a) pentru asta? Recunoscut(a)?

-inteleas(a): cine te va cunoaste si te va recunoaste, intelege ce faci prin rolul profesional,

-valorizat(a): cine intelege ce faci, intelege cum poti ajuta, prin propunerea de valoare,

-luat(a) in considerare: cine te valorizeaza, iti intelege pozitionarea si te va considera o posibila optiune,

-confirmat(a):cine te-a ales, te confirma de-a lungul timpului prin loialitate.

-de recomandat: audienta ta te recomanda altora si va spune despre tine altora.

De ce sa cumperi aceasta carte-booklet?

Pentru ca:

  • vrei sa ai claritate asupra ta, asupra valorii pe care o aduci celorlalti, asupra brandului tau personal. Astfel, iti vei defini propunerea ta unica de valoare,
  • vrei sa transmiti un mesaj clar despre cine esti si ceea ce faci dar nu stii cum sa o faci. Practic, booklet-ul te va ajuta sa iti creionezi foate clar Sinele Personal si pe cel Profesional astfel incat mesajul sa fie foarte clar.
  • vrei sa arati cu ce esti diferit(a) fata de cei din bransa ta dar nu intelegi care ar trebui sa fie abordarea corecta. In acest context, rolul booklet-ului e de a te invata sa te pozitionezi prin diferentiere, cu ajutorul unicitatii si al autenticitatii.
  • vrei sa iti faci un plan si o strategie de a livra brandul personal in piata. Booklet-ul te va ajuta, cu ajutorul unor template-uri, cum sa creezi poza de ansamblu – adica brandul personal – si sa livrezi mesajul in piata.

Mai concret, vrei sa te lasi ghidat prin cei 4 pasi:

1.DESCOPERA-TE: 

  1. Self awareness: Sinele Real
  • Valorile tale
  • Credintele invatate
  • Abilitatiele personale
  • Pasiunile tale
  • Trasaturile de personalitate
  • Stilurile de invatare si identificarea culturala

2,Sinele Calificat

3.Sinele Extins

2. DIFERENTIZA-TE:

  • Pozitionare
  • Diferentiere
  • Unicitate
  • Caracteristicile unui brand de succes
  • Traget/audienta ta
  • Harta empatiei
  • Propunerea unica de valoare

3. DEZVOLTA O STRATEGIE DE BRAND PERSONAL

4.LIVREAZA-TI BRANDUL PERSONAL PRINTR UN SELF MARKETING PLAN

  • Strategii
  • Personal Branding
  • Storytelling.

Beneficiile asumarii brandului personal

Atunci cand te asumi in nume propriu, acest lucru:

    • te poate ajuta sa afli si sa întelegi ce este important pentru tine,
    • te va pune in situatia in care sa gasesti modalitati de a te diferentia de ceilalti,
    • îti ofera oportunitatea de a merge mai departe, de a creste profesional,
    • te ajuta sa iti construiesti calea de a fi cautat(a) de oamenii potriviti, oamenii cu care împartasesti aceleasi valori, cu care rezonezi, oameni care au acelasi nivel de constiinta ca si tine,
    • te ajuta sa te asiguri ca imaginea ta profesionala coincide cu valorile tale, cu personalitatea ta,
  • te poate ajuta sa afli ce Dar /Daruri ai pentru a le împartasesti lumii.

Misiune personala

Intr-o zi ti se întâmpla ceva care îti rastoarna tot sistemul de valori si credinte. Tot ce fusesei tu învatata despre lume: ca exista dreptate; ca, daca esti un om muncitor, corect si onest si de ce nu, foarte responsabil, va fi destul. Din propria  mea experienta si pe propria-mi piele am învatat, la fel, ca nu este destul.

Unii spun ca îti trebuie relatii. Eu spun ca relatiile ar trebui sa fie un proces în sine, nu un scop. Atunci când devin un scop, nu doar ca nu reusesti prin merite proprii, dar relatia va fi de natura stapâno-sclav. Daca nu se satura stapânul de sclav, se rascoala sclavul. Sa vezi atunci real time marketing 😊

Altii spun ca trebuie sa stii sa te vinzi. Eu spun ca, daca esti focusat(a) în a te vinde, scopul tau sunt banii. Punct. Nu te intereseaza rezultatul final, nu te intereseaza omul.  Nu te intereseaza nici macar calitatea muncii tale, deci nu ai nici minimul respect fata de tine. Plus ca, pentru a te vinde îti trebuie timp, networking, etc si atunci când devii un bun profesionist? Cand mai înveti toate lucrurile care-ti vor servi atât tie, cât si celor din jurul tau? Când mai muncesti?  Când, valoarea ta, ca om si ca profesionist, va fi cunoscuta? Recunoscuta?

Exista alternativa la relatii false, interese egoiste: #RevolutiaRelaționalaInRomânia.

Si exista alternativa la oportunism:  Personal Branding-ul si Meritocratia.

#RevoluțiaMeritocratieiPrinPersonalBranding

Pentru ca am vrut o solutie pentru mine, dar si pentru toti cei ca mine: onesti, muncitori, responsabili, am scris aceasta carte – pentru a învata sa ne vedem valoarea, dar sa îi ajutam si pe ceilalti sa stie care este aceasta valoare.

Fara a face circ din a ne vinde, fara relatii false. Fara minciuni. Ci cu onestitate, cu asumarea propriei povesti.

Fara frica. Ci cu Curaj.

Fara sclavagism. Ci cu Libertate. Cu Demnitatea Muncii.

“Nimeni nu este de neînlocuit decât daca este un nimeni”.

Cuprins

Introducere

Nivele de constiinta

Descopera-te

Diferentiaza-te

Dezvolta

o strategie de brand personal

 Livreaza-ti brandul personal printr-un 

self marketing plan

Acest booklet este extensia cartii Brandul tau personal esti tu, motiv pentru care iti recomand sa le cumperi impreuna, pentru aprofundarea subiectului.

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții

error: Conținutul acestui site se află sub protecția drepturilor de autor. In situația în care intenționezi să distribui, te rog să atribui dreptul de autor afișând vizibil link-ul de unde ai luat materialul. Link-ul trebuie să fie către articolul specific și nu către pagina de start. Nu ai dreptul de a utiliza conținutul acestui blog având la baza motive comerciale decât dupa ce ți se va permite acest lucru. Solicitările de permisiune le primesc pe contact@alexandrahustiu.ro