Brand-ul egal emotii

Brand-ul egal emotii

M-am gasit cumva inspirata de imaginile din carte (caci asta e nivelul de constiinta de la care functionez acum) si am zis sa scriu o serie de articole despre #RevolutiaMeritocratieiPrinPersonalBranding. De fapt despre mesajele din carte care sunt gandite in asa maniera incat sa iti creeze niste insight-uri. Toata cartea are ca si scop sa te ajute sa te transformi, aducandu-ti la cunostinta niste aspecte care-ti vor schimba total perspectiva asupra ta ca om si  ca profesionist, cu atat mai mult cu cat totul e simplificat si adus la un nivel de intelegere al cuiva ce nu are cunostinte din zona aceasta de expertiza.

Mi-am dorit foarte mult sa fie o carte pe intelesul tuturor, am evitat sa folosesc cuvinte pe care cineva ar trebui sa le silabiseasca sau sa le caute in dictionar,  sau de ce nu, pe Google (avantaj Kindle aici 🙂 ))), iar acolo unde au aparut termeni de specialitate, i-am explicat la fel de simplu. La fel cum, mi-am dorit foarte mult sa fie viziunea mea personala transpusa in aceasta carte, cu atat mai mult cu cat tot ceea ce am creat in jurul meu ca si brand personal e creat din autenticitate si cred ca aceasta e cea mai puternica forta motorie a ei. Nu cred, sunt sigura 🙂 .

Mi-a placut cum i-a spus Stela, carte desteapta. Si cartea rosie (multu Stela 🙂  ). Pacat ca mai exista o carte rosie, chiar asa se si numeste, are si hashtag creat pe Instagram – #CarteaRosie – si ii apartine lui C.G JUNG. A fost scrisa in 16 ani si a stat ascunsa timp de 80 de ani. Si daca cumva te-ai gandit ca cartea mea este scumpa, Cartea Rosie a lui Jung e 699 ron 🙂 . O gasesti pe emag, iar daca iti  place zona asta de psihologie, o sa iti placa si cuprinsul (Capitolul I Regasirea sufletului/Capitolul II Suflet si zeu/Capitolul III Despre slujirea sufletului/Capitolul IV Desertul .Experiente in desert/ Capitolul V Calatorie infernala in viitor etc) . Presupun ca e o carte pe care orice psiholog veritabil o are in biblioteca.

Revenind la oile mele 🙂 , azi mi-am propus sa vorbesc despre  emotii. Nu cum am vorbit in acest articol https://www.alexandrahustiu.ro/tine-ma-strans-in-brate/  , ci despre cum un brand, cu ajutorul storytelling-ului, ar trebui sa transmita niste emotii. Evident, fiecare brand in sine satisface o nevoie si e musai de inteles ca acesta va trebui, prin tot ceea ce inseamna branding, design si comunicare, sa transmita niste emotii.

O sa ma iau eu ca si exemplu, pentru ca imi place sa vorbesc despre mine, nu despre altii. Nu din egocentrism, ci pentru ca nu mi se pare ok sa imi dau cu parerea despre altii decat daca mi se cere expres.

Am vrut coperta cartii rosie. De ce? Pentru ca rosu inseamna pasiune. E pasiune pentru meseria mea. La fel, rosu atrage atentia. Nu este oare asta una din legile branding-ului? sa te pozitionezi? sa atragi atentia  (a nu se intelege ostentativ) prin ceva? Si o carte atrage atentia, in prima faza, cu ajutorul copertii. Tot rosu inseamna aventura. E ceea ce-mi doresc sa imi aduca cartea aceasta: experiente frumoase alaturi de familia mea, caci tare mult imi doresc sa-i arat lui Eduard Lumea. Sa invete diversitatea. Sa o respecte. Sa creada in ea.

Cand am creat filmuletul acesta pentru carte, am vrut o piesa care sa reflecte cat sunt de …apropiata de Dumnezeu. Nu religioasa. Spirituala. Cat de mult cred in El. Si cat de puternica ma face sa ma simt aceasta credinta.

Piesa asta  pe mine ma duce cu gandul la samanism, si spre final la ..Putere (Personala). Sper sa simti si tu la fel daca stai sa o asculti.

Pentru ca, la final, mesajul pe care as vrea sa il retii este acesta:

Cele bune.

ps: Daca vrei sa mai citesti articole scrise de mine, cu mentiunea ca nu „provoc dependenta” si scriu doar cand simt sau cred ca am ceva relevant de spus, aboneaza-te la notificari.

Tu ce părere ai?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții