fbpx
Cele 22 de Legi imuabile ale branding-ului

Cele 22 de Legi imuabile ale branding-ului

Al Ries, unul din cei mai cunoscuți strategi de marketing din lume, alături de Laura Ries,  au scris Cele 22 de Legi imuabile ale brandingului. Este o carte pe care orice marketer veritabil ar trebui să o citească și recitească, cu atât mai mult cu cât, datorită apariției marketing-ului online, nu se mai face o distincție clară între ceea ce face marketing-ul: marketing sau vânzări (marketing-ul online).

Din păcate, puține companii au înțeles această diferență uriașă de perspectivă și o tratează ca atare.

Lectura aceasta sper să mai limpezească puțin lucrurile. Plus că sunt și cîteva tipsuri foarte bune de urmat pentru un construi un brand personal sănătos.

Iată un scurt rezumat al cărții, și implicit cele 22 de legi ale brandingului.


Download

 

Aștept aici, printr-un comentariu, opinia ta despre aceste legi.

Toate cele bune.

Tu ce părere ai?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții

error: Conținutul acestui site se află sub protecția drepturilor de autor. In situația în care intenționezi să distribui, te rog să atribui dreptul de autor afișând vizibil link-ul de unde ai luat materialul. Link-ul trebuie să fie către articolul specific și nu către pagina de start. Nu ai dreptul de a utiliza conținutul acestui blog având la baza motive comerciale decât dupa ce ți se va permite acest lucru. Solicitările de permisiune le primesc pe contact@alexandrahustiu.ro