Imi tot apare in camp, de mai bine de un an, un rol nou. Un rol pe care-l aveam in mine, cumva nativ, dar nu reuseam sa-l vad cu claritate, probabil blocata fiind in rolul vechi, cel de om de marketing. Cred ca in toti acesti 6 ani de cand a inceput trezirea mea, pasiunea mea pentru psihologie a devenit din ce in ce mai evidenta dar cu timpul am realizat cat de …limitata e informatia pe care o ofera si am cautat sa stiu mai mult, si mai mult. Asa am descoperit neurostiinta, de care sunt acum fascinata …spiritualitatea, de care nu ma satur … si apoi coaching-ul. Coaching-ul …sau cum sa-I imputernicesti pe ceilalti.
Empowering personal branding strategist,
ma intreb…
Personal Branding Strategist & Coach,
imi spun apoi.
Suna bine al doilea, imi spun iar. Pare mai clar… Sau poate nu…
Din pozitia omului care a scris 2 carti de Personal Branding – a doua e pe drum, si da, este carte nu doar manual de exercitii cum mi-am dorit initial – si a facut si cursuri de coaching (marketing coaching, business coaching & life coaching – de ultimul sunt cel mai mandra), ma intreb care titulatura ar fi mai clara pentru a se intelege cum pot fi de folos…
Cu toate acestea, la final, prin noianul de intrebari care mi trec prin minte acum, cand am mai integrat ceva din mine in mine, prin mine, realizez cate roluri avem. Si cat de putin SUNTEM. Adica suntem noi, noi cu noi, noi cu sufletul nostru, cu esenta noastra, cu cine suntem cu adevarat dincolo de aceste roluri, Atunci cand suntem doar noi cu noi.
Goi.
Autentici.
Asa am decis ca, mai intai de toate, vreau sa fiu.
Deci,
EU SUNT