Future of Media, editia a-3-a, 2015

Future of Media, editia a-3-a, 2015

Știu că este relativ târziu să anunț și eu acest eveniment, însă, cum situația mea este particulară datorită sarcinii, am căutat soluții să fiu prezentă în cadrul acestuia. Evident, nu fizic, căci sarcina avansată nu-mi permite însă cu binevoința organizatorilor, și a lui Doru în mod special, voi intra pe sesiunea de live streaming care va fi disponibilă pe site chiar în ziua organizării acestuia.

Despre ce eveniment este vorba? Despre conferința care aduce în prim plan tendințele anului 2016
în media, advertising, digital marketing, online publishing, mobile și tehnologie : Future Of Media.

Despre acesta am scris anul trecut aici, punctând cam tot ce s-a vorbit în timpul conferinței.

Așadar,

Future of Media

 

sau stai alături de mine pentru o sesiune de live blogging.

Joi dimineața (26 noiembrie) voi avea un articol dedicat și updatat constant din care vei putea afla  cum se întâlnesc canalele media cu inovațiile în comunicare și ce impact vor avea acestea asupra pieței de media & marketing.

Iată ce ne transmit organizatorii:

Universul media este caracterizat, asemenea mediului online, de dinamism, iar noile tehnologii accelerează schimbarea și creează noi oportunități de comunicare, de consum, precum și de interacțiune.  Pe 26 noiembrie, la a treia ediție Future of Media, vei afla tendințele care pot defini lumea digitală în anul 2016!

Evenimentul va reuni specialiști din media, advertising, marketing, e-commerce și bloggeri, iar participanții vor putea dezbate alături de aceștia subiecte actuale, precum cele mai noi idei din advertising sau trendurile în consumul media. Iar cele de mai sus, dar și detalii despre cele mai utile instrumente pe care să le adaugi activitătii tale online reprezintă doar o parte din motivele participării la dialog și la schimbul de practici alături de invitații conferinței.

In cadrul a 3 sesiuni interactive, împreună cu Alexandra Iavorschi (Managing Director, StarcomMediaVest Group), Orlando Nicoară (Antreprenor online), Anca Nuță (VicePresident, Identity & Communication Director, Unicredit Bank), Robert Berza (General Manager, Zoot Romania), Claudiu Șerban (Owner, CLS  Media), Marius Coman (M2M Country Sales Manager, Vodafone Romania),  Ioana Filip (Executive Creative Director, MRM/McCann), George Zahiu (Program Director, Europa FM), Lucian Mândruță (Jurnalist), George Buhnici (Realizator TV & Co-fondator Cavaleria.ro)  vei afla contextul și principalele evenimente care au caracterizat anul 2015, dar și cele mai noi perspective privind anul 2016 pentru canalele și conținutul media.

Evenimentul este organizat de Evensys în parteneriat cu Vodafone Romania, Bitdefender și Unicredit Bank.

Detalii complete despre eveniment și înscriere sunt disponibile pe site-ul dedicat: www.futureofmedia.ro, unde în data de 26 noiembrie veți putea urmări transmisiunea live a sesiunilor.

Despre Evensys

Cu peste 9 ani de experiență în dezvoltarea de conferințe și seminarii proprii, Evensys organizează în acest moment o paletă largă de evenimente, ce tratează tematici actuale, relevante atât pentru industria de business locală, cât și pentru cea din Europa Centrală și de Est. Astfel, Evensys dezvoltă conferințe și seminarii proprii, ce acoperă 5 arii de expertiză: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, Real Estate și Retail.

Persoana de contact:

Doru Florea

PR & Marketing Coordinator

Evensys

Str. Pictor Ion Negulici, nr.32, sect.1, Bucuresti

Tel: 0733.041.005

doru.florea@evensys.ro

www.evensys.ro

 

Ne vedem joi, aici pe blog ? 🙂

Tu ce părere ai?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții

error: Conținutul acestui site se află sub protecția drepturilor de autor. In situația în care intenționezi să distribui, te rog să atribui dreptul de autor afișând vizibil link-ul de unde ai luat materialul. Link-ul trebuie să fie către articolul specific și nu către pagina de start. Nu ai dreptul de a utiliza conținutul acestui blog având la baza motive comerciale decât dupa ce ți se va permite acest lucru. Solicitările de permisiune le primesc pe contact@alexandrahustiu.ro