23 cursanți

Creat special pentru comunitatea hairstilistilor din România, acest curs acopera o serie de subiecte de interes in asa maniera incat sa recreeze framing-ul sub care tu, in calitate de hairstilist, sa poti intelege marketing-ul/branding-ul din punct de vedere emotional, punand accent pe empatie si client, dar si pe valoarea reala pe care o poti oferi acestora.

Conform andragogiei, stiinta care se ocupa de educarea adultilor, acestia sunt mult mai dispusi sa invete cu ajutorul exercitiilor, facand aplicatii practice, motiv pentru care vei regasi si o serie de worksheet-uri care sa te ajute sa integrezi si mai bine informatia, dar mai ales sa o personalizezi pe business-ul tau si personalitatea ta. Asadar,

DACA:

  • esti hairstilist si vrei sa intelegi care este contextul de acum din punct de vedere al comportamentului de cumparare al consumatorului,
  • vrei sa-ti fie mai clar ce este marketing-ul si cum poate fi perceput el din punct de vedere al oferirii de valoare,
  • vrei sa te clarifici asupra terminologiei basic in marketing,
  • vrei sa stii cum te poate ajuta brandul si un program de branding coerent, dar mai ales diferentierea si pozitionarea,
  • vrei sa afli ce inseamna un brand personal pe zona ta de expertiza si cum sa lucrezi la brandul tau personal,
  • vrei sa lucrezi la misiunea si viziunea business-ului tau/ ta ca hairstilist,
  • vrei sa inveti tehnica de mapare a emotiilor si cum este definit branding-ul prin prisma emotiilor,
  •  vrei sa stii de ce e absolut necesar sa stii diferenta intre Internet –  medium de comunicare sau Internet – mediu de business,
  • vrei sa afli de ce cei 4P nu sunt destui in servicii, ci avem 7P – care sunt acestia si cum sa ii folosesti in strategia ta de marketing/de comunicare,

acest curs e pentru tine.

CE BENEFICII MAI AI:

  • afli care sunt cele 3 valori de baza ale tale care ti vor aduce clientii  potriviti in business-ul tau,  dar si membrii potriviti echipei tale,
  • afli cum sa te raportezi la nevoile din piata, intelegand mai bine ce este nevoia, dorinta, cererea si oferta de marketing, dar mai ales propunerea de valoare,
  • afli cum sa ajungi la inima clientilor tai folosindu-te de instrumentul numit Harta Empatiei,
  • iti stabilesti obiective SMART, PURE SI CLARE pentru viitor, pentru Noul Pamânt,
  • iti afli punctul diferentiator si iti creionezi statement-ul de pozitionare,
  • ai acces la un e-book dedicat zonei tale de expertiza care vine la pachet cu o experienta unica de citire online.

TEMATICA:

Despre mine, Alexandra Hustiu Bibire

  • Overview curs
  • Context – pandemia Covid-19
  • #RevolutiaMeritocratieiPrinPersonalBranding

Modul 1: Ce este marketing-ul. Basics în marketing  

  • Ce este marketing-ul?
  • Termeni cheie în marketing

Modul 2: Branding – pozitionare si diferentiere   

  • Ce înseamna un brand
  • Ce este branding-ul?
  • Pozitionare si diferentiere

Modul 3: Personal Branding   

Modul 4: Esenta brandului si maparea emotiilor. Valori, viziune, misiune, obiective SMART, PURE si CLARE 

  •  Valori, viziune, misiune
  •  Esenta brandului si maparea emotiilor
  •  Tehnica de mapare a emotiilor
  •  Definitia branding-ului cu ajutorul emotiilor

Modul 5: Harta empatiei – cum sa ajungi la inima clientilor tai 

Modul 6: Internetul – medium de comunicare sau de business?   

Modul 7: Mixul de marketing: 4p vs 7p / produs versus serviciu

Modul 8: Q & A nominale     

E-book (Hair)Style Your Brand

CUI I SE ADRESEAZA ACEST CURS:

Tuturor celor care fac parte din industria de beauty/hairstyle si vor sa invete marketing-ul din perspectiva emotionala.

OBIECTIVE DE INVATARE:

La finalul acestui curs vei sti:

  • care sunt cele 4 tipuri de consumatori in urma crizei provocate de pandemia COVID 19,
  • ce este marketing-ul si cum sa te raportezi la el din punct de vedere al crearii de valoare,
  • ce este nevoia,
  • ce este dorinta,
  • ce este cererea,
  • ce este oferta de marketing,
  • ce este miopia de marketing,
  • ce este propunerea de valoare,
  • ce este brandul,
  • care este rolul brandului,
  • ce este branding-ul si care este rolul acestuia,
  • ce este diferentierea,
  • cum sa iti faci pozitionarea,
  • ce este un brand personal si cum sa il faci rapid pe al tau,
  • care sunt cele 3 valori de viata ale tale,
  • care este viziunea ta,
  • care este misiunea ta,
  • care este esenta brandului tau,
  • tehnica de mapare a emotiilor,
  • care este definitia branding-ului cu ajutorul emotiilor,
  • cum sa ajungi al inima clientilor tai,
  • cum sa folosesti Internetul si retelele de socializare corect, cum sa te raportezi la ele corect,
  • care este diferenta intre 4P si 7p si de ce este important sa stii cei 7P.

DE CE SA OPTEZI PENTRU UN CURS ONLINE?

  •  Cursul este disponibil non-stop, 24 de ore din 24.
  •  Cursantii acumuleaza cele mai bune cunostinte practice si teoretice, de la un expert in domeniu  cu vasta experienta profesionala.
  •  In cazul cursurilor in-house (la sediul beneficiarului)/Open este necesar intotdeauna un buget suplimentar alocat pentru deplasare, masa si cazare cursanti si lectori, costuri cu inchirierea salii de curs si echipamentelor, costuri cu retragerea din timpul orelor de munca pe  parcursul zilelor de instruire etc

SERVICII SI FACILITATI INCLUSE IN PRET: 

  • curs online in format video structurat pe module si lectii pentru o invatare usoara, rapida si cat mai simpla;
  • disponibilitate la contact@alexandrahustiu.ro si/sau online pe Facebook,
  • furnizor: Brand & Build Academy,
  • diploma de participare curs,
  • formator de renume in domeniul Marketing-ului si Personal Branding-ului:  Alexandra Hustiu Bibire

Instructor

Alexandra este autoarea primei carti de Personal Branding din România publicată în 2018, lansată la Bacău si în Republica Moldova, la Chisinău, dar si a booklet-ului aferent ei publicată în 2019 după care sunt si adaptate workshop-urile si cursurile ei. În 2020 publică prima carte de Marketing Coaching din România, un alt self marketing tool, un instrument foarte util adaptat la modelul de coaching GROW cu 9 worksheet-uri de completat pentru cei care vor să exploreze marketing-ul de la A la Z.

Alexandra e licentiată în Marketing la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău si Masterand în Marketing și Management. De altfel, a finalizat cursurile • Shaping Your Professional Brand – University of Illinois at Urbana-Champaign • Strategic Self-Marketing and Personal Branding – The State University of New York • Introduction to Personal Branding – University of Virginia, Statele Unite ale Americii.

Este formator acreditat de Ministerul Educației Nationale si Cercetării, Certified Life Coach acreditat de American Union of NLP si Business Coach acreditat de John Chisholm Consulting, UK.

Este de părere că conexiunea umană, experientele de brand si poveștile fac diferenta, este ambasador al autenticitătii, onestitătii si meritocratiei pentru care a si creat miscarea numită #RevolutiaMeritocratieiPrinPersonalBranding care a ajuns international si care a fost nominalizată pentru Best Social Good Campaign în România la cel mai mare eveniment de Social Media și Comunicare din România, Webstock.

În 2014 a creat, alături de Brand & Build (care a fost nominalizată de revista Corporate Vision Magazine din Uk ca Most Innovative Marketing Agency 2020 - Romania datorită diviziei de Self Marketing Tools), Fundatia #ConstruimPentruViitor al cărei rol este să deservească nevoile de marketing si comunicare ale celor care nu au resurse, dar care oferă, la rândul lor, comunității. Tot prin această fundatie a donat, împreună cu partenerii ei, pentru diverse cauze umanitare.

Este mama unui băietel de 5 ani care a învătat-o iubirea neconditionată si răbdarea. Este pasionată de spiritualitate si zona de transformare datorită procesului de Autocunoastere si trezire spirituală prin care a trecut personal, de misticism, ezoterism si Yoghic Science.

După toate măstile acestea sociale, este ea însăsi si se iubeste neconditionat.

50.00€

Tu ce părere ai?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții

Click here to translate if you want to »
error: Conținutul acestui site se află sub protecția drepturilor de autor. In situația în care intenționezi să distribui, te rog să atribui dreptul de autor afișând vizibil link-ul de unde ai luat materialul. Link-ul trebuie să fie către articolul specific și nu către pagina de start. Nu ai dreptul de a utiliza conținutul acestui blog având la baza motive comerciale decât dupa ce ți se va permite acest lucru. Solicitările de permisiune le primesc pe contact@alexandrahustiu.ro