fbpx
6 cursanți

DACA

  • ai foarte multe idei, insa nu stii de unde si cum sa pornesti,
  • intelegi notiuni de baza despre marketing, insa nu reusesti sa le integrezi în business-ul tau,
  • ai vrea sa iei decizii mai bune din punct de vedere marketing dar nu stii cum, care sunt pasii, de unde sa incepi,
  • ai vrea o strategie de marketing, insa nu ti-este clar daca cea pe care o ai este potrivita,
  • abordezi deja piata prin niste tactici de marketing dar nu esti sigur(a) ca sunt potrivite, sau ca iti aduc venituri,
  • crezi ca poti pozitiona mai bine brandul/produsele sau serviciile tale pe piata,
  • vrei sa iti creezi o propunere unica de valoare,
  • vrei sa iti cunosti targetul mai bine,
  •  stii ca ai produse/servicii unice, de calitate, dar nu stii cum sa le promovezi si/sau vinzi,
  • nu stii sigur cum sa faci o cercetare de marketing,
  • crezi ca trebuie sa te diferentiezi mai bine de concurenta, si implicit sa te pozitionezi,
  • crezi ca Social Media iti ocupa prea mult timp si nu aduce suficienti clienti,

acest curs  e pentru tine.

CADOU: la acest curs primești cadou cartea Antreneaza-ti mintea de marketing in valoare de 15 euro.

Pentru a simplifica intelegerea conceptelor din acest curs, l-am structurat in 5 module, fiecarui modul fiindu-i atribuit un test, pentru a ma asigura ca retii ceea ce ti-am dat in video-uri (repetitia e mama invataturii 🙂 ).

Bazat pe principiile design thinking-ului, marketing coaching este despre a te ajuta sa aduci clienti, si implicit profit in business-ul tau, dar si de a te dezvolta din punct de vedere profesional în zona de marketing alaturi de un expert care te va ajuta sa integrezi corect informatia si sa o folosesti în beneficiul tau, mai ales dupa ce vei construi o strategie de marketing adaptata nevoilor business-ului tau.

Cel mai mare avantaj al acestui curs de marketing coaching este ca platesti odata si vei sti pentru toata viata cum sa abordezi atat mediul intern cat si pe cel extern al firmei tale, caci te ajuta sa intri in procesul de marketing cat mai profund, aducand o disciplina a mintii si focus pe client si pe piata.

CE BENEFICII MAI AI:

– iti dezvolti gandirea strategica: adopti un plan de marketing strategic pentru cresterea business-ului,
– te ajuta la cresterea increderii in sine: obtii o influenta asupra deciziilor tale într-o varietate de situatii, stima de sine crescuta,
– primesti un mare plus in cunoasterea punctelor tari: afli ce te diferentiaza in mod unic si cum sa conduci cu acele puncte forte, piata,
– te ghideaza catre crearea focus-ului: actionezi asupra celor mai eficiente eforturi de marketing,
– esti asigurat(a) in ceea ce priveste maximizarea timpului: integrarea marketingul-ului in munca zilnica pentru a lega marketingul de celelalte functii ale business-ului (cel de management financiar, cel de HR si cel operational) datorita claritatii cu care vezi contextul business-ului tau.

TEMATICA

BONUS 1: Overview asupra brandului/business-ului tau

Modul 1: Ce este marketing-ul?

  1. Lectia 1: Ce este marketing-ul?
  2. Lectia 2:  Evolutia marketing-ului
  3. Lectia 3: Termeni cheie in marketing
  4. Lectia 4: Targetare in marketing
  5. Worksheet
  6. Quizz

Modul 2: Cunoaste-ti business-ul: intern si extern 

  1. Introducere
  2. Lectia 1: Cunoaste-ti categoria                                                          
  3. Worksheet                                                                              
  4. Lectia 2: Cunoaste-ti competitia   
  5. Worksheet                                                   
  6. Lectia 3: Cunoaste-ti consumatorul/clientul                                                     
  7. Lectia 3.1: Intelegerea comportamentului consumatorului                                             
  8. Lectia 3.2: Procesul de luare al deciziei de cumparare.                                                  
  9. Lectia 3.3: Profilul consumatorului                                                 
  10. Worksheet: Profilul clientului
  11. Studiu de caz: Profilul clientului
  12. Worksheet: Harta valorii
  13. Studiu de caz: Harta valorii
  14. Lectia 4: Cunoaste-ti macromediul
  15. Worksheet: Factori ai macromediului
  16. Lectia 5: Cercetare de marketing si oportunitati de marketing
  17. Quizz

Modul 3: Dezvoltarea unei strategii de marketing pentru clientii tai  

  1. Lectia 1: Dezvoltarea unei strategii de marketing                
  2. Lectia 2: Categorie si segmentare                      
  3.  Worksheet: Instrumente   
  4. Lectia 3: Targetare si pozitionare                                                  
  5. Worksheet     
  6. Quizz                                                                                                                                                 

Modul 4:  Executarea strategiei de marketing. Crearea unui plan de marketing care sa livreze valoare

  1.  Overview                                                 
  2. Lectia 1: Produsul (1P)                                                                       
  3. Lectia 1.1: Servicii
  4. Lectia 1.2: Produse/Servicii noi
  5. Lectia 1.3: Ciclul de viata al unui produs
  6. Lectia 2: Pretul. Cel de al doilea element al mixului de marketing (2P)
  7. Lectia 3: Plasamentul (3P)
  8. Lectia 3.1: Managementul lantului de distributie
  9. Lectia 3.2: Logistica
  10. Lectia 3.3: Retailing
  11. Lectia 3.4: En-grosisti, si trenduri
  12. Lectia 4: Promovarea (4P). Mixul promotional
  13. Lectia 4.1: Dezvoltarea promovarii eficiente
  14. Lectia 4.2: Dezvoltarea promotiilor
  15. Lectia 4.3: Bugetare
  16. Lectia 4.4: Advertising
  17. Lectia 4.5: Public Relation
  18. Lectia 4.6: Vanzari personale
  19. Lectia 4.7: Promovarea vanzarilor
  20. Lectia 4.8: Direct Marketing
  21. Lectia 4.9: Online Marketing
  22. Lectia 4.10: Plasarea ad-urilor online
  23. Lectia 5.  Plan de marketing
  24. Quizz

Bonus 2: Buget si Plan de marketing – format Excel

Iti recomand sa printezi worksheet-urile si sa le folosesti dupa nevoile tale: vizualizarea e un instrument important catre materializare si memorare.

Sa iti fie de folos.

CUI I SE ADRESEAZA ACEST CURS:

Cursul este ideal pentru oricine vrea sa creeze un brand de la 0 sau are deja un brand/business si vrea sa inteleaga mecanismele mentale din spatele procesului de marketing in general. De altfel, pentru ca are foarte multe teme (worksheet-uri), e dedicat celor care sunt dispusi sa se ocupe intens de acest subiect, cu calm si cu rabdare.

OBIECTIVE DE ÎNVATARE:

La finalul acestui curs vei sti:

  • vei afla categoria de piata in care esti si competitia directa si indirecta pe care o ai,
  • vei invata cum sa creezi valoare pentru clientii tai, dar mai ales care este profilul acestora,
  • vei reusi sa iti creezi o propozitie de valoare coerenta, aliniata la ceea ce au nevoie clientii tai sau publicul tinta,
  • te ajuta sa iti clarifici cum arata viitorul tau brand/actualul brand si care este drumul spre a-l construi in concordanta cu valorile tale ca om,
  • vei incepe sa intelegi macromediul si cat de mult afecteaza acesta compania ta, cat de multe oportunitati poti descoperi in piata si cum sa faci un research eficient,
  • care este strategia de marketing pe care vrei sa o abordezi – vei intelege cei 5 pasi ai acesteia, mixul de marketing pe care te vei baza, cum  arata planul de marketing care va trebui implementat,
  • vei sti ce sa ceri de la o agentie de marketing dar si de la angajatii tai, sau colaboratorii tai, promovand astfel, cat mai mult, ideea de relatii pentru ca acestia pot deveni cei mai importanti ambasadori ai brandului tau.

DE CE SA OPTEZI PENTRU UN CURS ONLINE?

  •  Cursul este disponibil non-stop, 24 de ore din 24.
  •  Cursantii acumuleaza cele mai bune cunostinte practice si teoretice, de la un expert in domeniu  cu vasta experienta profesionala.
  •  Dupa finalizarea cursului, se emite diploma de absolvire si/sau de participare – certificare recunoscuta.
  •  In cazul cursurilor in-house (la sediul beneficiarului)/Open este necesar intotdeauna un buget suplimentar alocat pentru deplasare, masa si cazare cursanti si lectori, costuri cu inchirierea salii de curs si echipamentelor, costuri cu retragerea din timpul orelor de munca pe  parcursul zilelor de instruire etc

SERVICII SI FACILITATI INCLUSE IN PRET: 

  • curs online in format video structurat pe module si lectii pentru o invatare usoara, rapida si cat mai simpla;
  • disponibilitate la contact@alexandrahustiu.ro si/sau online pe Facebook,
  • sustinerea testelor/quizz-urilor;
  • certificatul/Diploma de participare si/sau de absolvire.
  • furnizor: Brand & Build Academy.
  • formator de renume in domeniul Marketing-ului si Personal Branding-ului:  Alexandra Hustiu Bibire

Acest curs online are si varianta de Coaching 1:1,  numita Coach Your Marketing Mind, despre care gasesti detalii aici. 

 

Instructor

Avatar utilizator Alexandra Hustiu Bibire

Dupa 15 ani de marketing si vanzare directa, am pornit pe drumul antreprenoriatului nutrind speranta ca pot aduce valoare oamenilor si mediului de business. Pentru misiunea pe care mi-am asumat-o, in calitate de Personal Branding & Marketing Strategist ma recomanda perseverenta, empatia si creativitatea. Dar cel mai mult Curajul. Pofta de evolutie. Setea de Cunoastere. Dupa ce am trecut prin toate etapele evolutive ale meseriei, de la specialist de marketing local la director de marketing national, mi-am infiintat propria agentie de dezvoltare/marketing prin Coaching, Marketing Strategic si Personal Branding, Brand&Build, prin care imi doresc sa sprijin la crearea si construirea de branduri durabile, consistente.
350.00€ 250.00€

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții

error: Conținutul acestui site se află sub protecția drepturilor de autor. In situația în care intenționezi să distribui, te rog să atribui dreptul de autor afișând vizibil link-ul de unde ai luat materialul. Link-ul trebuie să fie către articolul specific și nu către pagina de start. Nu ai dreptul de a utiliza conținutul acestui blog având la baza motive comerciale decât dupa ce ți se va permite acest lucru. Solicitările de permisiune le primesc pe contact@alexandrahustiu.ro