Despre carte

„Brandul tau personal esti TU” este o carte in care am cautat sa dau si mai mult sens unui concept destul de important pentru vremurile pe care le traim, cel de branding personal, aducand  si elemente din zona academica, preponderent cea de Marketing si Career Branding -caci, la finalul zilei, sunt om de marketing cu studii postuniversitate in Marketing-, intr-un ghid care are, in esenta, scop de responsabilizare si comunicare a competentelor/valorii pe care o aducem celorlalti in campul muncii, dar si in plan personal.

Raportata la mediul digital din zilele noastre, in special cel din Romania, caci la mediul de comunicare de aici trebuie sa invatam sa ne raportam, sa ne adaptam si sa comunicam celorlalti cine suntem si ceea ce facem, aceasta carte este si o carte manual pentru un booklet ce va urma cat de curand, booklet care te va ajuta sa iti limpezesti viziunea pe care o ai, si de ce nu, chiar si curiozitatile, asupra brandului personal, dar te va ajuta sa te si marketizezi- in acest sens, aceasta carte are si subtitlul de Self Marketing Tool. Mai concret, te va ajuta sa intelegi cum arati TU, ca si brand, si cum va arata un plan de actiune, from scratch, adica un plan de marketing, spre a putea sa te pozitionezi si sa te diferentiezi in domeniul tau de expertiza. Ulterior vei putea sa si faci planul de marketing, si chiar sa il implementezi, in functie de deadline-ul pe care ti-l dai, odata cu publicarea booklet-ului.

"Nimeni nu este de inlocuit decat daca este un nimeni"

Te-ai gândit vreodata ca poți fi de neinlocuit? Ca asumarea de sine, constientizarea valorii personale te pot ajuta sa devii un pilon important in compania in care lucrezi? Sau in domeniul tau de expertiza?

Te-ai gandit vreodata la valoarea pe care o ai? ca om? ca profesionist?

Dar la ce este important pentru tine te-ai gandit? La ceea ce ti-ar placea sa faci dar crezi ca nu ai sanse pentru ca sunt prea multi oameni care fac deja asta?

Te-ai gandit vreodata la ceea ce faci foarte bine, instinctiv? Din placere, pasiune? Iar daca faci asta deja, te-ai gandit cum ar fi sa fii cunoscut(a) pentru asta? 

Te-ai gandit vreodata  la brandul tau personal?

De ce sa cumperi aceasta carte?

Pentru ca:

  • vrei sa ai claritate asupra ta, asupra valorii pe care o aduci celorlalti, asupra brandului tau personal,
  • vrei sa transmiti un mesaj clar despre cine esti si ceea ce faci dar nu stii cum sa o faci,
  • vrei sa arati cu ce esti diferit(a) fata de cei din bransa ta dar nu intelegi care ar trebui sa fie abordarea corecta,
  • vrei sa faci parte din elita dar nu iti este clar cum functioneaza Personal branding-ul,
  • îti doresti un job mai bun, un viitor profesional sustenabil, un business al tau,
  • îti doresti sa construiesti o fundatie catre succes, asa cum îl întelegi tu, succesul având o forma personala pentru fiecare dintre noi, 
  • vrei sa fii recunoscut(a) în industria în care activezi (aici putem vorbi de construirea unei reputatii profesionale), sau
  • vrei sa iti fie recunoscuta valoarea in compania pentru care lucrezi,
  • îti doresti mai multi clienti sau clienti de o anumita calitate (asta în situatia în care ai un business propriu, brandul tau transferând credibilitatea ta catre acesta) si, de ce nu,
  • vrei sa construiesti comunitati în online cu care sa comunici în calitate de influencer.

Beneficiile asumarii brandului personal

Atunci cand te asumi in nume propriu, acest lucru:

  • te poate ajuta sa afli si sa întelegi ce este important pentru tine,
  • te va pune in situatia in care sa gasesti modalitati de a te diferentia de ceilalti,
  • îti ofera oportunitatea de a merge mai departe, de a creste profesional,
  • te ajuta sa iti construiesti calea de a fi cautat(a) de oamenii potriviti, oamenii cu care împartasesti aceleasi valori, cu care rezonezi, oameni care au acelasi nivel de constiinta ca si tine,
  • te ajuta sa te asiguri ca imaginea ta profesionala coincide cu valorile tale, cu personalitatea ta,
  • te poate ajuta sa afli ce Dar /Daruri ai pentru a le împartasesti lumii.

Misiune personala

Intr-o zi ti se întâmpla ceva care îti rastoarna tot sistemul de valori si credinte. Tot ce fusesei tu învatata despre lume: ca exista dreptate; ca, daca esti un om muncitor, corect si onest si de ce nu, foarte responsabil, va fi destul. Din propria  mea experienta si pe propria-mi piele am învatat, la fel, ca nu este destul.

Unii spun ca îti trebuie relatii. Eu spun ca relatiile ar trebui sa fie un proces în sine, nu un scop. Atunci când devin un scop, nu doar ca nu reusesti prin merite proprii, dar relatia va fi de natura stapâno-sclav. Daca nu se satura stapânul de sclav, se rascoala sclavul. Sa vezi atunci real time marketing 😊

Altii spun ca trebuie sa stii sa te vinzi. Eu spun ca, daca esti focusat([a) în a te vinde, scopul tau sunt banii. Punct. Nu te intereseaza rezultatul final, nu te intereseaza omul.  Nu e intereseaza nici macar calitatea muncii tale, deci nu ai nici minimul respect fata de tine. Plus ca, pentru a te vinde îti trebuie timp, networking, etc si atunci când devii un bun profesionist? Cand mai înveti toate lucrurile care ti vor servi atât tie, cât si celor din jurul tau? Când mai muncești?  Când, valoarea ta, ca om si ca profesionist, va fi cunoscuta? Recunoscuta?

Exista alternativa la relatii false, interese egoiste: #RevolutiaRelaționalaInRomânia.

Si exista alternativa la oportunism:  Personal Branding-ul si Meritocratia.

#RevoluțiaMeritocratieiPrinPersonalBranding

Pentru ca am vrut o solutie pentru mine, dar si pentru toti cei ca mine: onesti, muncitori, responsabili, am scris aceasta carte – pentru a învata sa ne vedem valoarea, dar sa îi ajutam si pe ceilalti sa stie care este aceasta valoare.

Fara a face circ din a ne vinde, fara relatii false. Fara minciuni. Ci cu onestitate, cu asumarea propriei povesti.

Fara frica. Ci cu Curaj.

Fara sclavagism. Ci cu Libertate. Cu Demnitatea Muncii.

„Nimeni nu este de neînlocuit decât daca este un nimeni”.

Cuprins

Evoluția Marketing-ului

și a

Career Branding-ului

Arta

și

știința

Personal Branding-ului

Brand Management

Identitate în offline

Identitate în online

Propietățile brandului tău

Social Media

Personal Brand Mistakes 

și

situații de criză

Când îți scrii

povestea,

îi scrii

și finalul.

Acest site utilizează fișiere cookie. Prin continuarea navigării, sunteți de acord cu utilizarea acestui tip de fișiere. Mai multe informații pot fi consultate prin accesarea Politicii privind Fișierele Cookie. Politica privind cookie-urilor and Termeni și Condiții